sunnuntai 10. joulukuuta 2017

How to save a life

Mun olo on niin tyhjä. En tiedä mitä tuntea.
Mulla oli paska olo ja menin perjantaina bileissä viiltelemään vessaan.
Sitten lähdin kotiin.
Matkalla huomasin viestejä mun parhaalta kaverilta.
Se viilteli kanssa vitun pahasti ja sanoi kuinka haluaa kuolla.
Soitin sille ambulanssin.
Se oli hukannut sen puhelimen joten seuraavaan vuorokauteen kukaan ei tiennyt missä se on.
Kuolleena asunnossa vai sairaalassa.
Ambulanssityypit olis kuulemma soittaneet poliisit ja menneet ovelle jos kaveri ei olis mennyt kyytiin mutta en osannut aatella tai tiennyt siitä silloin.

Mä mietin silloin bileissä ohimennen miten mun kaveri käyttäytyi jotenkin oudosti. Mun ois pitänyt huomata. Mun ois pitänyt tajuta et kaikki ei ollut okei. Mut olin liian kiireinen olemaan sosiaalinen muiden kanssa.

Kävin tänään vierailulla ja toisen kaverin kanssa siivomassa sen asunnon ja hakemassa tavaroita sille. Oon samalla kaverilla yötä tänään koska tää iskee liian lähelle mua ja en halua/uskalla olla yksin yöllä. Olin itse samassa tilanteessa noin kuukausi sitten mutta pääsin onneksi sairaalasta seuraavana päivänä kun sama kaveri joka nyt on tuli hakemaan. Mun kaverin tilanne on nyt kuitenkin senverran pahempi että se viettää sairaalassa muutaman päivän.

Mä olen ihan fine kai. En tiedä. En ainakaan oo yksin. Kyl mä selviin. Me molemmat selvitään.

2 kommenttia :

Mini Rage Face Vendetta Smiley