sunnuntai 7. tammikuuta 2018

Paska reissu mutta tulipahan tehtyä

Uudenvuoden sairaalareissu oli ehkä paskin ikinä. Heräsin jossain vaiheessa ja halusin vain mennä vessaan kuselle joten revin ne kaikki miljoonat piuhat irti joissa olin kun en nähnyt hoitajaa missään tai tiennyt että mulla olisi ollut sellainen kutsupainike. Tästä johtuen kun olin päässyt mukavasti takaisin sänkyyni ja kiltisti laittanut piuhatkin kiinni ilmestyi paikalle kaksi hoitajaa joista toinen erittäin tympeän oloinen piti käsissään lepositeitä.

Voi vitun kyrpä saatanan spermaroskis vahinkolapsi mato minuahan ei lepositeisiin laiteta. Ei saatanan smegmainen kyrpävittu.

Yritä siinä sitten nukkua kun molemmat kädet ovat tiukasti kiinnitettyinä sängyn reunoihin ja peittokin meinaa karata päältä sekä nenää kutittaa.

Jossain välissä toinen niistä hoitajista (ei se tympeä tissieläin) tuli ja irroitti mun toisen käden. Ah sitä vapauden tunnetta. Lopulta kolmas hoitaja irroitti toisenkin käteni kun selitin että halusin vain vessaan. Se oli ihanan ymmärtäväinen ja toi mulle ruokaakin.

Sokerina pohjalla sairaalalla ei tietenkään ollut psykiatria ja minuahan ei voinut päästää menemään ennenkuin olen sellaisen kanssa jutellut joten eikun lanssikyydillä onneksi tuttuun keskukseen joka on ihan kotini lähellä. Alkoi jossain vaiheessa vituttamaan ihan huolella kun sairaalassa piti vain odottaa ja odottaa ilman mitään viihdykettä kuten puhelinta kädet sidottuina että taisin sanoa pari valittua sanaa siitä kuinka eihän minua nyt voi väkisin siellä pitää.

Työtään nekin vaan tekee ja onhan se ihan hyvä että pidetään huolta mutta olisin mieluummin viettänyt päiväni eri lailla, olin kuitenkin keskukseen päästyäni liian väsynyt keskustelemaan tapahtuneesta ja halusin vain kotiin joten asia jäi ihan käsittelemättä.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Mini Rage Face Vendetta Smiley